Pravidla | Poslední příspěvky | RSS téma | Hledat | Registrace | Přihlášení

Zmařeny "bottom-up oblast designu SOC setkávají

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Obsah fóra -> Metodiky ASIC Design & Tools (Digital) -> zmařeny "bottom-up oblast designu SOC setkávají
Arabské znění Bulharská verze Katalánština verze Česká verze Dánské znění Německá verze Řecké znění Anglická verze Španělské znění Finské znění Francouzská verze Hindština verze Chorvatština verze Indonéská verze Italská verze Hebrejské znění Japonská verze Korejská verze Litevské znění Lotyšské znění Nizozemské znění Norská verze Polská verze Portugalská verze Rumunská verze Ruská verze Slovenská verze Slovinské znění Srbská verze Švédské znění Tagalog version Ukrajinská verze Vietnamština verze Čínština verzi
Autor Zpráva
anwei7208

Post 18 července 2009 21:21 zmařeny "bottom-up oblast designu SOC setkávají

Ahoj, jsem začátečník. A já jsem opravdu zmařeny Kejdens setkat uživatelské příručce.

Já dělám rozdělenému designu v bottom-up přístupu. Sub-bloky mají být všechny umístěny a směrován. Teď musím dát je dohromady. V uživatelské příručce Kejdens říká:

<<<<Po bloku implementace, abstraktní by měly být vypracovány pro každý blok-úroveň designu, které budou použity na top-úrovni implementace.

Pro bottom-up přístupu, vytváření top-úrovni floorplan kde blok epi-úrovni by se odkazuje na úrovni top-designu. >>>>>

Co to znamená? Jak mohu vytvořit abstraktní a jak jsem se k nim v nejvyšší úroveň designu? Na uživatelské příručky nejvíce hovoří o top-down přístup. My top design je velmi jednoduchý, ale já prostě nemůže dát je dohromady.

Může některý mi pomoct? Jsem opravdu desparated.

Díky moc
Zpět na začátek
View user's profile
Google
AdSense

Post 18 července 2009 21:21 Reklamy

Zpět na začátek
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Obsah fóra -> Metodiky ASIC Design & Tools (Digital) -> zmařeny "bottom-up oblast designu SOC setkávají
Strana 1 z 1 Časy uváděny v GMT 2 hodiny