Pravidla | Poslední příspěvky | RSS téma | Hledat | Registrace | Přihlášení

Pracovní cyklus na napětí ...

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Obsah fóra -> Analog obvodu -> pracovní cyklus pro napětí ...
Arabské znění Bulharská verze Katalánština verze Česká verze Dánské znění Německá verze Řecké znění Anglická verze Španělské znění Finské znění Francouzská verze Hindština verze Chorvatština verze Indonéská verze Italská verze Hebrejské znění Japonská verze Korejská verze Litevské znění Lotyšské znění Nizozemské znění Norská verze Polská verze Portugalská verze Rumunská verze Ruská verze Slovenská verze Slovinské znění Srbská verze Švédské znění Tagalog version Ukrajinská verze Vietnamština verze Čínština verzi
Autor Zpráva
masterx81

Post 24 července 2004 10:08 Povinnost cyklu napětí ...

Ahoj všem ...
Jsem začátečník a potřebuji jednoduchý okruh, které přeměňují signál 150hz s proměnnou cyklu (0 až 100%) na konstantní napětí proporcionální k cyklu ...
Mám tryed najít na internetu, a myslím si, že potřebuju lc filtr (nejsem jistý ...), ale neřekl, jak vypočítat hodnoty složek ...

Díky všem!
Zpět na začátek
View user's profile
kopce

Pomohl: 9

Post 24 července 2004 10:12 Povinnost cyklu napětí ...

Použijte R a C kombinace. R v sériové, C souběžně s vaší zatížení. Myslím, že to je nejjednodušší formě.
Zpět na začátek
View user's profile
masterx81

Post 24 červenec 2004 10:18 Re: Povinnost cyklu napětí ...

kopec napsal:
Použijte R a C kombinace. R v sériové, C souběžně s vaší zatížení. Myslím, že to je nejjednodušší formě.

ok ...
mmm ... Jak mohu vypočítat přesnou hodnotu z rezistoru a kondenzátoru?
Po rc myslím si, že i potřeba také tranzistoru (kvůli zatížení nevypouštějí kondenzátoru před časem), že jo?
Zpět na začátek
View user's profile
Google
AdSense

Post 24 července 2004 10:18 Reklamy

Zpět na začátek
batdin

Pomohl: 3
Poloha: Bulharsko

Post 24 červenec 2004 17:12 Re: Povinnost cyklu napětí ...

To záleží na vaší zátěže odporu.