Žádost o Doporučit FPGA a CPLD

A

atmaca

Guest
Hii všechny, jsem nováček v FPGA a CPLD. A chci se naučit tyto předměty. Můžete mi poradit způsob začátku a prosazování. Děkuji moc,

Máte záměr použít buď jednu technologii? Pokud ano (a věřím, že to, o), pak je nejlepší způsob, jak získat levné CPLD nebo FPGA Kit, který má nějaké LED diody a tlačítka (nebo více jemné rysy, jako je PS2, VGA atd.). Jak jsem začal se se softwarem Cypress který přišel s knihou VHDL ... ale to bylo delší lety (o; Pro hodnotící komise, že je nejlepší, když se podíváte na webové stránky výrobce, co se ... za předpokladu, že uvedené budete buď Xilinx nebo Altera ... Xess také má některé příjemné FPGA obvody, které jsou poměrně levné ( www.xess.com ). Pro projektanty vstupu sám se musíte rozhodnout, která cesta je pro vás nejlepší ... buď nějaký pěkný vysoké úrovni jazyk VHDL nebo Verilog jako aneb schematický vstupní cestu. Schéma položka může být rozumné pro začátek, pokud jste již obeznámeni s generickými logických obvodů TTL, protože většina nástrojů, které obsahují TTL knihovny LBNL ...: Pokračujte ve čtení toto fórum a hledat CPLD / FPGA témat nebo použitých jazyků ...

Možná, že něco může pracovat pro vás stejně jako pro mě (o; můžete třeba u svého dodavatele, pokud mají některé starší CPLD / FPGA sestavy, které nejsou oficiálně podporovány už ale čipy jsou stále k dispozici ... jako v rodině Altera APEX pro instance ... Můžete skončit mít sadu FPGA zdarma (o (je to "FPGA kit" nebo "sada FPGA", o) PS: jestliže si vybrat mezi CPLD a FPGA .. vyberte FPGA. .. tak mnohem větší zábava ... hlavně běží Pacman na 2-čipů (o;

Je možné, aby se učili dva způsoby najednou, nebo je lepší soustředit se na jeden. Pokud odpověď je druhý, který z nich nabízíte? Díky