2 bitový čítač, jak stroj státní konečných

E

eramardeepsingh

Guest
Prosím, někdo může poskytnout kód 2 bitový čítač jako stroj státní konečné Active HDL. Prosím, pomozte mi.

Nebudete učit někdo jiný dělá to za vás. Podívejte se zde [url = http://vhdlguru.blogspot.com/2010/04/how-to-implement-state-machines-in-vhdl.html] VHDL kódování tipy a triky: Jak implementovat státní strojů ve VHDL ? [/url] Co chcete mít 4 uvádí 00 01 10 11 Alex

Tak dlouho, jak víte, co stát proudí do jakých a všechny státy, se účtují, výše uvedený odkaz vám pomůže ven.

Pane odkaz vámi poskytnuté dá nějakou chybu a sir Já jsem začátečník v této oblasti tak, prosím, sdělte mi kroky v aktivním HDL softwaru. je typ state_type je (S0, S1, S2, S3) a signál current_s a next_s slovy: state_type, je deklarován v případě jsou deklarovány vstupy a výstupy. Prosím, pomozte mi bude vyžadovat naléhavě ......... prosím, prosím pomozte

zveřejnit svůj kód, takže můžeme vidět, v čem je chyba Alex

Pane jsem zkoušel kódování 2 čítače bit updown jako stroj státní konečný. Nyní je zde problém v mé kódování, a já jsem také zmatená o vstupní parametr se používá v tomto případě. Jsem pomocí aktivní HDL software pro kódování pult. Nakonec jsem se chce simulační průběhy. Jsem counfused o tom, co je vstup vzhledem k tomu, aby výstupní napětí generuje. Prosím, prosím, pomozte mi, jsem začátečník v této oblasti [kód] knihovna IEEE, použití IEEE.STD_LOGIC_1164.all, jednotka counter_fsm je port (updown: v std_logic; hodiny: v std_logic; LSB: mimo std_logic; MSB: mimo std_logic); Konec counter_fsm, architektura counter_fsm z counter_fsm je typ count_state je (nula, jedna, dvě, tři), signál present_state, next_state: count_state, atribut syn_encoding: string; atribut syn_encoding z count_state: typ "11 01 10 00", začíná proces ( present_state, updown) začít případ je, když present_state nula => if (updown = 0), pak next_state