Další problém s USB2Serial měničem ...

F

fratello

Guest
Ahoj všichni! Za prvé, omlouvám se za mé špatné angličtině. Doufám, že jsem se vysvětlit správný můj problém. Potřebuji nějaký mikrodráty programování EEPROM (93C56). Tak jsem se postavit jeden programátor na sériovém portu, s PonyProg funguje skvěle! Ale ... Mám v úmyslu použít jeden notebook, pouze USB! Koupím jeden převodník USB na sériový, založený na Prolific 2303, jsem se vybudovat schéma založené na 74HCT244. Ale ... nemám žádný výsledek! Použil jsem jednou od někoho, jeden "adaptér" na základě CD4069 (? Nejsem si jist, ...) s externím napájením (další USB port) a můj adaptéru fungovat OK, dokonce i čas, že je to trochu dlouho ... Mít někoho něco takového domu? Máte nějaký návrh, o tom, jak "propojení" USB2Serial tento konvertor pro programování EEPROM ty? Děkuji předem za každou odpověď!

vaše sériové programátor využívá bitových manipulačních funkcí. usb2serial převodník nebude použitelné pro to.

Děkuji za odpověď ... Ale, jak říkám
(? Nejsem si jist, ...) jsem se jednou od někoho, jeden "adaptér" na základě CD4069 s externím napájením (další USB port ) a moje práce adaptér OK, dokonce i čas, že je to trochu dlouho ...
Tak, myslím, že je možné se "něco" ...

Ahoj, pokud víte, mikrokontroléry PIC18F4550, které můžete použít, to má vestavěnou hostitelský řadič USB, bude se připojit se svým notebookem přes USB port a a objeví se jako sériové zařízení com portu v počítači, pak můžete naprogramovat mikrořadič pro komunikaci s EEPROM. Existuje několik příkladů pro tento on-line řešení, může kód pro USB programování a EEPROM interface lze nalézt na internetových stránkách mikročipů. Pokud budete potřebovat další pomoc, můžete mě kontaktovat, můžete také navštívit mé webové stránky pro mikrořadiče a embedded řešení