[help] 32-bit CMOS Statické Sčítačka s minimální plochu Delay2prod

M

Mailkit

Guest
Ahoj všichni,

Doufám, že všichni jsou v pořádku.Jsem student EE a byly vyzvány, aby vytvořily 32-bit CMOS Statické Sčítačka s minimální plochu, Delay-Squared produktu.No já jsem hledal nějaké nápady a pomoc při získání mi začalo.Jakýkoliv druh pomoci by to pro mě hodně.

Důležité poznámky, které mi.
Cílem je navrhnout nepodepsaný 32-bit výbavy pomocí statických CMOS buňky, která má minimální AD2 rozhodující hodnotou (Area.Delay2 produktu.) Vaše výbavu architektura může být kterýkoli z logaritmické (strom) výbavu, například Brent -kung nebo Ladner-Fischer zmije.Můžete alternativně provést proměnnou délkou-Carry-bypass výbavu nebo variablelength Carry-přírůstku zmije.Výběr je na vás.Bonus zásluhu na těchto vzorů dosáhnout minimální AD2 hodnotu.Využití dynamických logických obvodů nebo jakékoliv zřetězení je přísně zakázáno.

Vstupy výbavu jsou vstupní provádět (C0) a operandy (A1 až A32) a B (B1 až B32). Výstupy výbavu jsou součtem bitů výstupu (S1 až S32) a odchozí provádět (C32 ).Předpokládejme, že součet a konečné provádět výstupy fanout o 4 zatížení, tj. každý je hnací kapacitní zatížení 4Cinv, kde CINV je brána kapacitní minimální velikost-statické měniče, kde (W / L) p = 2 * ( W / L) n.

Doporučené Design kroky
(A) přezkoumat různé výbavu architektury a vybrat ten, který si myslíte, že bude mít nejlepší celkový výkon, pokud jde o AD2 rozhodující hodnotou.
Tip: Můžete provést šedé pole a černé logické prvky box a
nárazníků (viz skripta z výbavy pro definici těchto krabic), rozbalte a
charakterizují každou pro rychlost a prostor, a využívání informací pro odhad AD2
hodnota za celý design.To vám pak umožní vybrat si to nejlepší cíl
Architektura brzy, aniž by museli jít přes čas-náročná architektura změny
po úplném rozložení.