Hledáte kurz inženýra hardware elektroniku

K

kanandh1983

Guest
Ahoj, já jsem inženýr design PCB s BE kvalifikaci mají 2 roky exp. Chci přejít na hardware inženýr elektroniky (R & D). V případě, že to, co mám dělat. Existuje nějaký kurz je k dispozici pro hardwarový inženýr. Prosím, dejte mi nějakou představu. Od Anand

Dalo by se asi hledat práci vstupní úrovně pro hardwarový inženýr. A po celou dobu, když získají zkušenosti na to. Vaše PCB design zkušenosti vám mohou pomoci s některými aspekty H / W návrhu, jako je základní specifikace, složek atd.

Díky za informaci, tam je nějaký kurz pro výuku základů elektroniky hardware, jako je analýza atd. obvod Anand

I have'nt narazit na žádné kurzy pro analýzu obvodu a příslušenství, jako kdyby měli pro embedded systémy / RTOS atd. .. To neznamená, že neexistují takové kurzy, máte pro kontrolu na místě. Analýzy obvodů učení obvykle začíná na akademické úrovni, nebo v práci. To je důvod, proč jsem navrhl, aby si hledali zaměstnání Vstupní úroveň v této oblasti.

Velice vám děkuji, mohl byste mi prosím říct, jaké jsou předměty se musíme učit, aby získali práci vstupní úrovně v této oblasti. Od Anand

Jo. Základní Elektronika: To je základní principy elektronika (napětí, proud, odpor atd.) tranzistory, zesilovače, operační zesilovače (myslím, že googling "Basic Electronics", vám poskytne více informací) digitální elektroniky: V současné době elektroniky se stává rychlejší a rychlejší s pomocí mikrokontrolérů, mikroprocesorů, DSP, FPGA atd. digitálních znalostí je dnes již requiste pro hardwarový inženýr. Takže je potřeba znát základy logiky bran atd. (opět googling by vám měl pomoci lépe) Jakmile budete mít představu o tom lil, jak věci fungují, začít analyzovat malé hobby projekty, které jsou k dispozici ve sítě nebo elektronické časopisy (EFY / Elektor atd.). Do té doby hledat práci. Všechno nejlepší!