I potřebovat 89C51 na pohybující zprávu Zobrazit se softwarem

S

sn_burki

Guest
Snažím se, aby pohybující se zpráva zobrazí pouze pro studijní účely, pokud někdo ví o něm nebo o související stránky prosím, řekněte mi, mám craz, aby to plz pomoc.

Ahoj, já posílám vás velmi dobrý projekt vedený pohybuje displej s 89C51 a 89C2051 max7219 s displejem řidičem (Objednejte si zdarma vzorky od Maxim dalas IC), včetně software a hardware plné, vypadají skvěle, pokud jde

Ahoj díky za pomoc Pasicr, ale nemám žádné materiální formuláře, pokud můžete nahrát nebo PM mě. jde o

Dobrý den, stáhněte si soubor rar v mém příspěvku na vás

I já jsem začátečník, jako jste vy v pohybu se zobrazí zpráva. Začal jsem téma "Problém s tečkou zobrazí matice" v diskusi na adrese: h ** p: / / www.edaboard.com/viewtopic.php?t=146798&highlight = v tom jsem přispíval můj 8051 assembleru a má schéma diagram v souboru "Dot Matrix.rar", stáhněte si ji a uvidíte, jestli se mne to pomoct. Také téma obsahuje některé zajímavé diskuze o jas LED na displeji jehličkové. Prosím, zkontrolujte si to. Doufám, že je to užitečné.

[Quote = sush] Poslal jsem vám soukromou zprávu zkontrolovat [/quote] Proč zasílání zpráv u stojí ve fóru .. Nechť každý má tu výhodu, že své znalosti ..

Ahoj, já třeba pohybující se zpráva displej s PIC16F877 a maticové displeje. Prosím, pomozte mi ...

Nemohu stáhnout tento soubor. Může mi někdo pomoct? Díky!

použití této techniky jsem již použil a jeho pracovní P1_0 = 1, / / ​​LAT P1_1 = 1, / / ​​CLK P1_1 = 0; for (i = 0; i

Dobrý den ..... Chci, aby 8x24 LED rotační zprávu Zobrazit .... Může mi někdo pomoct z tím, že jeho kódu ... im pomocí NXP p89v51rd2 mikrokontroléru

Může mi někdo pomoct z tím, že jeho kód.
nejlépe pomoci, měli byste dostat se bez pomoci, takže se můžete učit dovednosti potřebné pro vytvoření vlastní.

Chci, aby 7x5 LED rotační zpráva ... může někdo poslat mi kód že ... im pomocí p89v51rd2