IRFP250N - jak kontrolovat vstupní impedents a vstupní db BECS

P

prabanjas

Guest
Mám IRFP250N MOSFET zesilovač (200 W RMS výkon s železniční 35-0-35) a chcete vědět, vstupní impedents a BECS vstup db nejsem dostat výstup řidiče i já dávám 20 db vstup. Jeho lepší, když dostanu dobrý preamp obvod pro tuto .. Thx v adv ..

Váš zesilovač nemůže mít výkon 200W se zásobou, která je jen 70V, pokud celková AMP je přemostění nebo reproduktoru je menší než 3 ohmy. Možná, že její výkon je 200 Co. Nevíme, zesilovače, vstupní impedance. Může to být cokoliv. Také nevím, jak velký zisk zesilovače má. Může to být cokoliv.

Pokud jste dont mysl nahrávání, můžeme se podívat na své schéma, které dává 200w?

Ne, ale probs Nemám scematic BECS mám tuto desku od jednoho mého přítele. Jsem nováček a dont HAV hodně EXP na webu MOSFET .. pouze STK a TDA věcem, které jsem HAV, a ne s tranzistory MOSFET tranzistory a .. I přiložený obrázek PLS najdete ..

Mosfety mají vysoký úbytek napětí při použití zesilovače. Pak se "200 Co je" zesilovač bude vyrábět pouze 45 W při ořezávání do 8 ohmů, nebo možná 80 W do 4 ohmů. Některé ze starých ovladačů tranzistory jsou k dispozici pouze v Indii.

Díky za odpověď ur .. Problémem je vstup mV, který jsem dostal, není odpovídající a žádný výstup. To je důvod, proč se ptám, předzesilovače, který může produkovat dostatek energie k vyrovnávací paměti vstupu. Přiložené vyrovnávací obvod, který jsem použil pro tento .. Laskavě mě, jestli navrhnout všechny změny, které mohu udělat pro to ... (včetně mohu změnit starý ovladač TRANSISTERS)

Díky za odpověď ur .. Problémem je vstup mV, který jsem dostal, není odpovídající a žádný výstup. To je důvod, proč se ptám, předzesilovače, který může produkovat dostatek energie k vyrovnávací paměti vstupu. Přiložené vyrovnávací obvod, který jsem použil pro tento .. Laskavě mě, jestli navrhnout všechny změny, které mohu udělat pro to ... (včetně mohu změnit starý ovladač TRANSISTERS)