jaký je rozdíl mezi waveport a lumpport v HFSS

W

winglj

Guest
Ahoj, jsem nováček v HFSS.Mám otázku ohledně excitaci HFSS, jaký je rozdíl mezi waveport a lumpport?to je, že vlna-porty jsou používány v TE a TM mód s vlnovodu strukturou a Lump porty jsou používány v režimu TEM?Thanks záloh

Tady je to, co jsem našel na internetu.
Ve výchozím nastavení Ansoft HFSS předpokládá, že všechny struktury jsou zcela
uzavřeny v vodivých štít bez energie, množit přes to.Ty
platí Wave Porty na strukturu označit oblast byla energie
vstoupí a vystoupí z vodivých štít.
Jako alternativu k používání Wave Porty porty, můžete použít koncentrovaný Porty na
Struktura místo.Koncentrovaný Přístavy jsou užitečné pro modelování vnitřní porty
v rámci struktury.

Nazdar

Mám obvykle používané pro waveports vlnovod struktury,
a koncentrovaný porty pro simulaci drátových antén

sara

Moje understandin je, že řeší waveport pro eigen vektory ve 2D průřezu, které jste zadali, a vzrušuje v daném oboru.Je velmi přesná reprezentace reálného světa situaci.

Koncentrovaný port odpovídající připojení zdroje napětí přes terminály smyslu mód TEM je nadšený.Dobré pro okruh aplikací, ale nedokáže pro stavby vlnovod a je v pořádku pro mikropáskových antén.

Zkušenější uživatelé mohou opravit své prohlášení.

-svarun

takže když chci simulovat quater vlnové monopole antény napájené koaxiální kabel, mám používat paušální přístavu nebo přístavní vlna?Snažím se používat waveport, ale tam je chyba ....

Nazdar

Pokud jste se živí tím, koaxiální kabel, můžete zvolit kruhový tvář koaxiální (dielektrikum vzduch nebo část) a přiřadit waveport k němu.
Pokud je to jen kovový válec nebo deska jako drát anténu, můžete čerpat tabulky nad vozovkou na začátek vaší anténou a přidělit portu soustředěný na to.

doufám, že pomůže

sara

Nazdar,