Jak dát bmp na lcd

D

Dark Angel

Guest
Začnu programování v C grafický LCD 128x64. Našel jsem nějaké programy, které se mění jen bmp2lcd bmp soubor do pole, ale není tam žádný příklad jejího použití. Jak si to na grafický LCD. Má někdo příklady? Díky I'v googled, ale našel jen programy a žádný z nich vysvětlil, jak ji používat.

Již našli tuto stránku. I tak díky. Používám program, který dělá bmp2lcd hlavičkový soubor z bitmapy, které uvedete v c souboru. Hlavičkový soubor obsahuje pole, ale já opravdu nevím, co s tím dělat. (Nejsem odborník v oblasti vestavěných c). Na mp3 přehrávače s grafickým displejem, jsou například definovány tlačítka, ale já nevím, jak toto je děláno.

Jaký typ kompilátoru a mikrokontrolérem, že jste program?

V tuto chvíli jsem pomocí atmel 8515 s avr-gcc kompilátor. Po testování a učení chci jej používat s HC12. Ale žádný příklad je vítán. Většina příkladů v síti, jsou pro charakter displeje.

Ahoj, http://www.indata.si/grega/ má nějakou AVR GCC kódu pro grafický LCD na základě HD61202 nebo KS0108. Můžete si USA, které jako základ svého projektu. Pokud jde o to, co děláš, se v záhlaví dostanete. Povolit odešel regulátor Nastavit Page a adresa sloupce 0. Odesláno 64 bajtů ze souboru. Povolit odešel regulátor Nastavit Page a adresa sloupce 0. Odesláno 64 bajtů ze souboru. Do všech výše uvedených 7 vícekrát, což zvyšuje adresu stránky pokaždé. Nyní máte obraz na displeji. Doufám, že to pomůže.

Program pro kontrolu T6963C-založené 240x64 pixelů LCD displej s využitím PC paralelní port (LPT1:) v obousměrné režimu napsaný v Microsoft Rychlé C

Jdi na http://www.ucos-ii.com/ a podívejte se na uC / GUI, jsou hodně dobře strukturované písemné knihoven C, mohou psát na dopisy LCD, čísla s různými fonty a také bitmapy. A.