Jak potlačit zkreslení přepínačů SC odběru?

A

Analogworld

Guest
Zdravím všechny,

Chcete-li potlačit zkreslení odběru přepínače, který je potřeba projít 500MHz šířku pásma signálu, některé techniky bylo provedeno před:

1) Zvýšení tranzistoru velikost snížit na odpor, takže zkreslení je potlačena.Nicméně, velký tranzistor také dělá trochu parazitní kondenzátor.Snažil jsem se tuto techniku, přenos bránou tranzistory velikost vyklube W / L = 2700!aby THD tak nízké, jak 0,1% na 500 MHz.Tato velikost je směšné.

2) Bootstrapping techniky, které udržují VGS tranzistoru konstantní, kdy přepínač zapne.Porovnat s technikou 1), je to pouze vyžaduje W / L = 300, aby THD tak nízké, jak 0,001%.Nicméně, tato technika vyžaduje složité uspořádání.I bylo řečeno, že ten chlápek, který jako první pulish této techniky strávil jeden rok na vzhled!

3) Peoples říká, že připojení zdroje p-typu transimission přepne na bulk (těla), pokud je zapnut přepínač (on-odpor snížen), připojte jej zpět na VDD, kdy je vypnuto (off-zvýšenou odolností).Nicméně, zkreslení výkonu není lepší, když jsem si simulace v koření.

Má někdo nějakou radu týkající se k tomuto tématu?Jakýkoli návrh bude velmi ocenil.

když děláte 1. možnost, používáte spodní desku odběru?

Ahoj,

Díky za odpověď.Udělal jsem použít spodní desku odběru vzorků a je plně diferenciální architektury.Nicméně, když jsem simulovat THD v koření, transimission přepínače jsou dnech, a spodní desku přepínačů je vázána na společný režim napětí.Vzhledem k tomu, přepínače nejsou přepínání, záleží na tom, aby hlediska THD?

Analogworld napsal:

Ahoj,Díky za odpověď.
Udělal jsem použít spodní desku odběru vzorků a je plně diferenciální architektury.
Nicméně, když jsem simulovat THD v koření, jsou transimission přepínače dnech, a spodní desku přepínačů je vázána na společný režim napětí.
Vzhledem k tomu, přepínače nejsou přepínání, záleží na tom, aby hlediska THD?