Jak používat S-parametru charakterizovat chování RF?

N

nathan80

Guest
spěchat, nejsem inženýr RF.ale potřebuju nějaký info o S-parametru.

Četl jsem v několika použití PCB konstatuje, tvůrci, že mohu charakterizovat chování RF PCB (plně osazená všechny komponenty) pomocí s-parametrů.

V současné době mám hodnocení osazená všechny komponenty (všechny jsou vysokofrekvenční komponenty).Die (IC) byl také drát vázané na palubě.Ověřil jsem impedance stop na palubě, a potvrdí, že 50 ohmů vstupní impedance pomocí TDR sondáže.

Pomocí VNA, jsem schopen získat S parametry (S11, S22, S12, S21).
Po získání hodnot, jak mohu charakterizovat chování Rf složek v PCB.Může někdo mi představu o tom, co analýzu lze provést pomocí s parametrem.Jinými slovy, chci vědět, jak používat S-parametr, a to, co je to používá?

Ahoj

V krátkodobém horizontu:
S11 a S22 je odraz koeficienty.Jedná se měří od bodu, kde se připojíte kabely od VNA.Říkají vám, pokud váš obvod je uzavřeno, to obvykle 50 ohmů.On VNA posílá do vlny (energie) a measrure kolik se vrací (odráží).Poměr těchto dvou určuje S11 a S22.Pro dobrý zápas to by mělo být nízké, nebo v DB by mělo být v oblasti alespoň <-10 dB.

S21 je přenos z portu 1 do přístavu 2.Toto je obvykle zisk přístroji v závislosti na způsobu připojení VNA.To funguje zasláním vlna do deviceand měření výstupu.Pokud measruring zesilovač by to mělo být větší než 0 dB.

S12 je stejná jen opačně.

S-parametry lze také použít pro výpočet stabillity zařízení.

Důvod pro použití S-parametrů je skutečnost, že je obtížné při vysokých frekvencích určit celkový proud a napětí na trati udělat, aby distribuované povaze těchto, což může vést k stojaté vlnění.S-parametry se týká události a odražené vlny v přístavu.

Já bych opravdu doporučuji se podívat na Pozar nebo Gonzalez o podrobné vysvětlení.

Jde o

hi,