Jak simulovat úderu blesku?

D

dr_al

Guest
Vážení všichni
Jsem nováček s FEKO zde, prosím, můžete mi říct o blesku modelování.
Rád bych, aby simulace FEKO, ale já jsem přemýšlel, jestli mohu použít AI kartu nebo AV karta, nebo jen zdroj napětí kartu (A1 nebo A2).
Co bych měl použít pro:
1.přímý úder blesku (nehodící se na budovy)
2.vzdálenost blesku (stávka v blízkosti budovy například)

díky a pokud jde o

Alec

Ahoj Djalli, co to znamená?
shoud I model Tesla cívku s FEKO tohoto problému?
Můžete vysvětlit mi to podrobněji?
I am using Čas FEKO simulovat vzdálenost blesk, a já jsem za použití dvojité exponenciální impuls pro tvar vlny zdroje.
Co bych měl použít pro zdroje?
Omlouváme se, zda můj dotaz je příliš základní pro vás.
Jde o

Alec

Ahoj asi Nevím, softwaru, který používáte, ale možná budu moci trochu pomoci ...

Mohu vám říci, jak jsme to udělali za použití poměrně starý Artech House software "AWAS"
AWAS má omezení (ani jeden z nich), které EM simulace byly provedeny v hodnotě 1 z buzení - bez ohledu na to, co jste nastavili pro každý port ...Takže ...

první - musíte získat Fourierovy body pro kmitočty - získaných Fourierovou analýzou 8 / 20 stávku například ...
Tyto parametry jsme použili jako "mzdy" pro hodnoty pole EM pro specifické frekvence ...

Další byly simulace struktury (stavební atd.) - například pro simulaci bleskových proudů vstříkne do stavební konstrukce - použili jsme velké "U" tvaru (inverterd) smyčka ...jeden bod na nejnižší úrovni - druhý bod připojen k objektu ...

po simulace - vše co potřebujete, je na "přidat geometricky" úrovně EM podána pro každý bod v prostoru - pomocí dříve získaných Fourierovy parametry pro každé frekvenční ...

Pak máte 3D plot - např.: na X - čas, Y - vybrané geometrický parametr / se dostat 2 další jako constats samozřejmě / Z - pole hodnota vypočtená ...

Pravděpodobně to vám nepomůže v přímém - ale vám dám příklad, jak jsme se zabývali tento druh problémů ...