Jak snížit Synopsys nástroje doba načítání?

P

parkesp

Guest
Ahoj já jsem inženýr korejské mám nějaké problémy. To je Synopsys nástroje načítání času. Možná to trvá 3 nebo 4 minuty. Před posledním měsíci, trvá 2 sekundy Minulý měsíc, moje společnost přidané server hdd a restrukturalizaci každého serveru. po server práci, Synopsys nářadí má příliš dlouhou dobu začne načítat. Myslím si, že dráhy nástroje a nástroje licence dont mít problém. z jakých důvodů jsou příčinou mé nástroje problém? Pokud víte, že problém, plz odpověď na mě. děkuji vám [syntax = verilog] [/syntax] [syntax = select_listing] [/syntax]

Ahoj, může tam být 2 typy problémů .. typ stroje: v tom smyslu, na kterém stroji ypu jsou vyvolání Synopsys nástroj. AMD nebo Intel na bázi. Další věc, ať už jste zatížení na lokálním počítači, nebo prostřednictvím jakékoliv distribuované procesu jako LSF / GRD. Nějaký čas existuje jen málo specializované zařízení pro tyto věci. Zkontrolujte, zda jste IT tým na to, pokud se vyskytnou nějaké konkrétní stroj přidělen po restrukturalizaci. Paměť: kolik paměti je u používáte? Používáte-li všechny jednoúčelové stroje, pak si prosím zkontrolujte paměti, že stroj. Každý nástroj má nějaké minimální požadavek .. prosím cehck i ty. Takže v podstatě to není problém s nástrojem Synopsys .. jeho problém ve vaší síťové nastavení.

děkuji vám za vaše velení Myslím, že to nebyl náš problém se sítí. Možná je to způsobeno tím, shell program problém primetime a design kompilátora a astro je shell nástroje

Ahoj, já to tak nemyslel, že jste jeho sítě problém .. Můj názor je .. že může být protože NASTAVENÍ na zahájení TOOL v souvislosti s SÍTI. Jak jste zmínil, že to může být kvůli programu Shell, ya máte pravdu .. to může být .. nebo může být něco ve spojení s jakýmkoli modul / wrapper, kde jste definovali sítě související nastavení.