Jak spojit dva vzdálené počítače?

S

syeda amna

Guest
Ahoj jsem nováček v síti. Chci se připojit dvou vzdálených počítačů. Tyto počítače mohou sdílet data. Jak mohu udělat? kroky, které patří v tomto? prosím, veď mě, jak to udělat. Dejte mi prosím nějaký refrences.

Uvažujete o [url = "http://en.wikipedia.org/wiki/Vpn"] Virtuální privátní síť [/url]?

Jsem se pokusil sám. Předpokládám, že budete potřebovat nějaký software na establesh vpn. Ale já neví o žádné, která je zdarma. Možná zjistíte něco, pokud si Google za to.

Je to totéž, jako architektura klient-server? v čem je rozdíl?

Existují různé způsoby připojení počítačů. Například ve Windows u OS můžete použít nástroj pro vzdálený přístup. zadejte adresu IP a mohl být u moci připojit dva počítače. Ale u muset povolit přístup na druhém konci. Také můžete používat telnet a ftp protokoly pro vzdálený přístup a sdílení souborů. Doufám, že to může pomoci u.

Ahoj kluci, já jsem Systems / správce sítě. Musím získat nějaké informace o vašem nastavení, než jsem mohl pomoci. Pokud se chcete připojit dva počítače spolu vzdáleně, musíte se ujistit, že máte veřejnou IP adresy na těchto systémech. Myslím, že by mohlo být trochu dražší. Dejte mi vědět způsobů připojení máte v současné době, a možná bych si něco vymyslet pro vás ........

Ahoj jsem nováček v síti. Chci se připojit dvou vzdálených počítačů. Tyto počítače mohou sdílet data. Jak mohu udělat? kroky, které patří v tomto? prosím, veď mě, jak to udělat. Dejte mi prosím nějaký refrences.
Navrhuji zkusit u svobodného software lon mě .... to dá u svobodném přístupu k ur osobní počítač z jakéhokoli kde jinde ve světě .... www.logmein.com software je volně k dispozici .. doufám, že to pomůže