Který nástroj? Cadence? nebo co? Jsem nováček, prosím, pomozte!

F

Friend9

Guest
Dobrý den, já jsem se snaží učit, takže prosím, dej mi některé vaše zkušenosti .. Chci používat Cadence nástroje pro simulaci diskrétních součástek obvody, které obsahují NPN, PNP tranzistorů, které jsou prodávány jako diskrétní 2N2222 a odpory, kondenzátorů, stejně jako některé Verilog-a chování analogové bloky, Mohu používat Cadence Specre a Virtuso nástroje pro tento Účelem? Budu muset získat určitý Design Kit? Pokud je to další nástroj, který má silnou podporu a výukové dostupného například Cadence, takže mi o tom .. Prosím, pomozte, je mi líto, pokud moje otázka vypadá hloupě, ale opravdu si myslím, že vám pomůže. Sbohem, příteli,

Můžete použít Circuitmaker 2000 nebo Multisim 7 jak se snadno používají a jsou ideální pro začátečníky.

[Quote = ibrahim03] můžete použít Circuitmaker 2000 nebo Multisim 7 jak se snadno používají a jsou ideální pro začátečníky. [/Quote] Ale to není ideální pro mě vůbec! To je důvod, proč nejsem bigginer nebo hobbiest, já jsem inženýr, a já mám dobré zkušenosti v oblasti elektroniky a simulačních programů, ale pro Cadence, nepoužil jsem, že nástroje dříve, a tudíž žádám o někdo, kdo to udělal použít předtím, doufám, že jsem dostatečně jasná hned. S pozdravem,

[Quote = ibrahim03] můžete použít Circuitmaker 2000 nebo Multisim 7 jak se snadno používají a jsou ideální pro začátečníky. [/Quote] Existuje Verilog-A bloků v obvodu výrobce nebo Multisim?

ano, u Použije kadence u nástroje a nebudete potřebovat Design Kit, když u práce s Verilog-A models a pokud u potřebují pro modely pro tranzistorů je zdarma Design Kit, že u můžete stáhnout a používat z následujícího odkazu ale nechtěl jsem to zkusit http://www.cadence.ncsu.edu/CDK.html