lambda / 4 linky filozofie

• Thread starter young.microwave.eng
  • Start date
Y

young.microwave.eng

Guest
Dobrý den Můžete mi prosím popsat mi o lambda / 4 linky filozofie, která se používá k izolaci DC obvodu a RF části v mikrovlnném obvodu design.my Hlavní otázkou je, o délce line.why by mělo být lambda/4.what stalo, kdyby Délka dosáhnout hodnoty menší nebo struhadlo uvedený tradiční hodnoty? Díky předem

Vstupní impedance přenosového vedení o délce l zakončen ZL zatížení je dán: Zin = Z0 (ZL + jZ0tan (BL)) / (Z0 + jZLtan (BL)) , kde B = 2 * pi / λ. λ / 4 linky je známá jako čtvrtvlnné transformátoru a vstupní impedance této linie je dán (nechat l = λ / 4 výše uvedeného vzorce): Zin = Z0 ² / ZL Pokud zkratu na konci λ / 4 linky, jeho vstupní impedance je otevřena obvodu a naopak. Pomocí tohoto teoretického základu, můžeme použít λ / 4 vedení izolovat DC bias ze sekce RF. jde o

Dobrý den, jsem student a na projektu ... Mám jen těžko pochopit, jak jsou lambda / 4 transformátory používané pro separaci upřednostnění DC a AC signál. Jak lambda / 4 jsou transformátory používají pro přizpůsobení výkonu, která v podstatě jen zajišťuje maximální přenos síly. Jakákoliv pomoc by byla vítána, a můžete také místo, abych se směrem, kde můžu dělat svůj výzkum. Díky předem

Dobrý den, je lambda / 4 sekce slouží k izolaci střídavého signálu z proudící do napájení DC. prověřit nastavení zkreslení tee .. AC signálu (RF), by měla být vidět vysoké impedance (proud má vždy nejméně odporu cestu) k připojení DC. Tak otevřené CKT lambda / 4 linky vypadá jako krátké CKT v místě, kde to je připojen.

Děkuji moc je opravdu užitečná. Jsem také dáno na srozuměnou, že oddělení DC zaujatosti a AC signál je také děláno stojaté vlnění metody při vysokých frekvencích Můžete mi prosím vysvětlit, jak se děje, nebo zase veď mě správným směrem, takže se dá dělat, výzkumná a vývojová ... Znovu pomoc je velmi ceněn.