LDPC software (Matlab) + součet produktu algoritmus

M

marceleza

Guest
Ahoj, já studuji LDPC kódy a musím LDPC softwaru Matlab. Má někdo by mi mohl pomoci? Díky!

Dobrý den, doufám, že tyto soubory jsou užitečné! S pozdravem

Děkuju mnohokrát. Ale ve skutečnosti jsem tyto soubory, které již ... S pozdravem

Zde jsou některé kódy I vyvinutý pro LDPC. Všechny z nich jsou trochu těžké rozhodnutí, mizerný algoritmu. Doufám, že to pomůže. Budu aktualizovat kódy z času na čas. Můžete navštívit [url = http://manokan.wordpress.com/2007/06/12/my-matlab-codes-for-ldpc/] link tady [/url] aktualizace

tolik, což je dostačující pro nově příchozí z této oblasti

Dej mi nejlepší zdroj víry propogation dekódování LDPC. Je bit-překlápění lepší nebo přesvědčení propogation.

Ahoj, jsem také pracuje na algoritmu šíření víry pro kódy ldpc, Může mi někdo pomoct najít nějaké ukázkové kódy o víře šíření nejlépe písemně na MATLAB? Díky

Mohl by mi někdo pomoct najít nějaký software, který je o konečných geometrie na LDPC kódy? Mám nějaký zmatek v kódování algorim.

Většina MATLAB kódy jedle LDPC na webových stránkách jsou určeny pro kanály Gaussian. Jsem zmaten zda je možné použít stejný kód v některých kanálů i vyblednutí? Pokud ne, než to, co je třeba změnit tak, aby kód AWGN lze používat blednutí kanálů jako Rayleigh. Jestliže máte ..

Samozřejmě ano, změna hluku rovnici v kódu pro blednutí channle Přejeme Vám hodně štěstí

[Quote = bestyang] tak mnoho, což je dostačující pro nově příchozí v této oblasti [/quote] bit-mizerně je jednodušší pro nově příchozí

můžete nahrát MATLAB kód pro EG a PG ldpc kódy (Shu lin kniha).