Nápověda zapotřebí Arm Controller

S

Sanjay

Guest
Zdravím všechny,

Jsem začátečník na paži řadiče ..Jsem surfoval paže webových stránkách (www.arm.com) a odkazy na těchto stránkách sem týkající se informací o ruku ..

Hledám hezké vývojový kit, který spolupracuje při-Arm 9 řadiče rodiny .. a také sady softwaru, jako jsou reklamy, které vypadá jako příjemný jeden používat ..
Vzhledem k tomu, pro náš projekt je potřeba provést nějaké věci DSP v ní i přenos informací do PC pomocí UART.

Také bych ve skutečnosti ocenit-li někdo může poskytnout nějaké odkazy pro rozvoj senátů v této kategorii, nebo hezké vývojový kit ve spolupráci software, tak ..

V neposlední řadě ..do některé z u nějaké hezké ebooks o ruku řadiče, stejně jako informace o použití C a C , aby správce programu ARM ...

Thanks a ton

Co takhle jít na procesor OMAP.
Má ARM9 jádrem a DSP55x.
šek tato jeden
http://focus.ti.com/docs/prod/folders/print/omap5910.html

Jsem pořád dělá nějaký výzkum, jak si myslím.
I foud jsou především dva typy ARM CPU:
s MMU, a bez MMU.(memory management unit).
S cpu MMU jste schopni tu nastavit jako OS linux a WinCE, a dostanete envirorment velmi podobný je jeden kus.

bez MMU v procesoru je více podobný mikrokontroléru svět.Samozřejmě, že můžeš dát na něj hodně RTOS a uCLinux taky.

rozvoje s těmi MMU například můžete získat vestavěné nástroje pro matky (FK) Microsoft v případě dev s WinCE nebo GNU toolchain v případě Linuxu.(Sharp Zaurus-PDA-použití Linuxu jako OS a oni vám toolchain vyvíjet na to)

na všestranný rozvoj můžete použít @ DS, IAR envirorment nebo nové Metrowerks CodeWarrior příliš.

Pokud váš dsp není příliš tvrdá vysoké hodiny paže může být docela,

Existuje mnoho vývoje systému a bez MMU.
pro MMU se můžete podívat na accelent (Intel PXA) a cirruslogic (EP7312).tam je ještě levnější borad pomocí ep7312 s názvem "orel" od jiného dodavatele.
Pro MMU méně navrhuji procesor a podívat se na odkazy najdete na www.ucdot.com

nashledanou!
nashledanou