nováček potřebují pomoc na kondenzátoru

X

xinz

Guest
Jsem nováček na elektronické prosím pomozte:

Moje výstupní obvod requiered 5V 1Amp.
Jsem pomocí IC 7805 jako regulátor napětí, po němž následuje buffer kondenzátor, kolik kapacitní musím držet mých výstupní proud a napětí stabilní?

is tam jakýkoliv vzorec pro výpočet této?

Jak o kontrole list z 7805, který používáte?Typicky, tam je použití obvodu a doporučení výstupní uzávěr

referenční okruh v datasheetu pro výstup čepice je pouze 0.1uf.
Ale vidím někoho, schematický dát větší víčko (100uf - 1000uF), proč?

Pro stabilní provoz regulátoru IC (Zpětná vazba smyčka stability) používat 22uF ~ 47uF kondenzátor.

díky rvionics.

o vaši radu pro kapacitní, jak jsi mohl vědět, určitě to bude suffient?

is tam jakýkoliv vzorec pro výpočet, že?nebo je to na základě své zkušenosti?

Viděl jsem v přepínání napájení.vždy kladen velký L a C dodávat proud v průběhu křivky dolů ..

a učinit z něj Constance.větší L s větší proud ..během Špičkový výkon ..

Myslím si také můžete najít informace, které hledáte v datovém listu IC

Potřebujete největší kapacitní být na vstupní straně regulátoru, tj. PSU krmení regulátor.Hodnota závisí na zatížení, atd., ale dobrý výchozí bod by byl asi 4700uf na vhodné pracovní napětí větší než PSU napětí vstupní.

Obecně vyšší kapacitní vyšší hladké filtrování.
Ale tam by měl být limit na této vyšší hodnoty v pořádku?
Pokud výrobce uvádí 0.1uF pak tento kondenzátor za samozřejmé, je dostatečný ke splnění potřeb dle specifikace.
Jakákoli věc, kterou potřebujete větší znamená další re-design.