O přechodné simulace

S

sakuragi

Guest
Halo, všichni, jsem nováček v tomto fóru. Teď jsem simulovat start-up funkci zaujatost obvodu (Vt reference) pro OP v přechodné simulace. A zjistil jsem, že výsledek je vzhledem k postupné časové měřítko jsem. Pro větší hodnoty, předsudky okruh "start-up", i když jsem odstranit "start-up" okruh. Proč? Co je to časová hodnota se obvykle nastavit? THX ~ ~

pro kontrolu spouštění, za normálních okolností, by u prebiased uzel buď nízká / vysoká pomocí 1G odpor, takže uzel, způsobí, že zaujatost obvodu zůstat mimo. Použití většího časového měřítka způsobí, že simulátor chybět informace, když to nevidím žádný přechod, bylo by to skočit větší časový krok, než-li u mít menší časové měřítko. Nicméně, mělo by to mít žádný přímý důsledek toho, zda okruhu založit nebo ne. Věděli jste zahájení uzlů?

I ramp výkon od 0 do VDD, a musím nastavit počáteční stav navíc? Pokud ano, proč? Díky moc.

Určitě, můžete nastavit výchozí stav. Obvykle okruh, který vyžaduje spuštění má dva stabilní provozní podmínky, jeden na nula voltů a druhý na normální napětí, při kterém pracuje obvod. Z tohoto důvodu, a to až na začátku je zvyklý na tlak obvodu do druhého stabilní provozních podmínek čerpání požadovaný proud. Takže, můžete nastavit jednu z napětí jako původní provozní podmínky (většinou preferbly nula voltů)

Ano. Chcete-li zkontrolovat, zda je start-up obvod může fungovat, nebo ne, musíte nejprve nastavit bias okruhu pobyt mimo stát, ne? Ještě jedna věc, simulovat různé rampy sazby a různých koutech / teplota apod., aby se ujistil, že funguje. Doufám, že to pomůže. Hodně štěstí:) jde, jordan76