Op-Amp signálu pro ADC

P

puppet.rhapsody

Guest
Ahoj, všechny

Snažím se design vstupní obvod pro ADC.ADC1173 je již vybrán pro náš design.Chcete-li získat stabilní referenční napětí na čipu, obvod níže uvedené se navrhuje.Důvodem podle spec.list, bylo, že tato operace-zesilovač obvodu má nízkou impedanci zdroje, což snižuje možný hluk.Než jsem se do toho pusťte a slepě následovat navrhl schéma zapojení, jsem se snažil porozumět provozní princip je první.Bohužel to nefunguje dobře.

Moje hlavní otázka by byla ...

1.se op-amp, LMC662, fungují jako jednoduchý buffer, i když má to BJT připojen na výstup uzlu?

2.Jaký by měl být výstupní napětí op-amp, přes 100 ohmů registor před BJT?

Nemám přístup ke spolehlivým simulační program s dobrou knihovnu, takže nemůžu věřit ty, které jsem se snažil.

Jsem junior inženýr v co-op a stále učí.Jakékoliv intuitivní radu by bylo opravdu ocenil.

S pozdravem,

YUI
Omlouváme se, ale musíte přihlásit a prohlížet tuto přílohu

1.dva operační zesilovač / BJT komba jsou jen buffer zajistit dostatek proudu na VRT a VRB.

2.To je přibližně napětí na rezistoru, že 1.20k VBE z 2n3904 Na druhou stranu, a - VBE z 2n3906 na negativní straně.

Ahoj, Millwood.Díky moc za věcné odpovědi a vysvětlení.

Mohu zeptejte se, prosím nějaké další otázky?

1.Zmínil jste, že Op-Amp / BJT komba jsou tu pro dostatečné dodávky proudu pro čip.Je to případ pro tento čip pouze, protože má vnitřní spojení mezi VRT a VRB, kvůli způsobu, jakým je určen pro referenční V?Je seemd trochu zvláštní, protože obvykle chceme snížit stávající jít do čipu s vysokou vstupní impedancí.

2.Jak to, že Vin-navazuje na vstupní napětí, ne Vout OP-zesilovač?Pokud je napětí následovník, zdá se logické, že Vout takto Vin a VRT by se spíše (Vout - VBE).Ještě jednou, vážím si pro daný druh odpověď.

YUI

1.Nejsem si úplně jistý, proč VRT / VRB potřebuje tolik energie - ještě jsem se podívat na katalogový list pro zařízení a chtěl bych navrhnout, že vypadáš tam taky.