[Otázka] PSPICE simulace nastavení

S

Sradio

Guest
Ahoj kluci, jsem začátečník v PSpice a já jsem si otázku, jak ukázat výsledku simulace. Dejme tomu, že chci vědět, Vout liší se 3 různými hodnota odporu, říká R1, R2, R3. Jak si mohu přečíst výsledku simulace individuálně v celé obrazovce, jak to děláme v Cadence pomocí "Split". Mám používat "Přidat do Plot Windows"? Stejně jako plot1 ukazuje Vout, kdy R = R1 a plot2 ukazuje Vout, kdy R = R2 ....... Díky předem.

Postupujte podle následujících kroků: 1) nahradit hodnotu za tu část, kterou chcete změnit podle jména v závorkách {}.. Příklad: 1k nahradit tím, {} R1 2) Bring části "param" na obrazovku a psát jméno1 = R1, hodnota1 = 1k ...... a tak dále, pokud chcete změnit více částí.. To je stejné přidělit hodnotu 1k na R1 přímo na obrazovce. 3). V okně "Nastavení analýzy" zvolte "parametrické" a zadejte název části, jakož i hodnoty odporů (jednotlivé hodnoty nebo rozsah s jistými kroky). Hodně štěstí, a pokud to nefunguje, dát výpověď.

Díky člověče, já vím, co jste říkal, moje otázka je vlastně o tom, jak si mohu přečíst každý individuálně Vout proti různým R, které se vždy pozemku v jedné obrazovce. A jednou jsem více než 3 proměnných, že barevný displej je obtížné analyzovat výsledek. I tak díky, já opravdu chci vědět, jak oddělit výsledku simulace.

[Quote = Sradio] Díky člověka, ... Jak si mohu přečíst každý individuálně Vout proti různým R, které se vždy pozemku v jedné obrazovce. [/Quote] "Versus různých R" se rozumí R zobrazí na vodorovné ose? No, jeho možné: Po provedení analýzy AC jen pro jednu frekvenci (uveďte Fmax = fmin) si můžete zobrazit libovolný parametr v závislosti na R. sondy, je osa x vybrán jako R automaticky.