Otázky o Olověné nabíječka baterií s LM317

T

tong

Guest
Ugently potřebovat vaši pomoc.Moje auto je baterie z napětí nyní.

Tento okruh může chránit:

1.Baterie inverzní ochrany?
2.Žádné vstupní napětí protecttion?
3.Krátký výstup ochrany (baterie)?

(Short vstup ochrana -> mi to jedno, protože nemůže lidské chyby.)Všechny diody použití 5A, ne?a můžeme odstranit 1N4001 nad IC, že jo?
Omlouváme se, ale musíte přihlásit do zobrazení tuto přílohu

Další otázkou Jak vyrobit LED světlo na baterii, když správně připojeny.

tong napsal:

Ugently potřebovat vaši pomoc.
Moje auto je baterie z napětí nyní.Tento okruh může chránit:1.
Baterie inverzní ochrany?

2.
Žádné vstupní napětí protecttion?

3.
Krátký výstup ochrany (baterie)?(Short vstup ochrana -> mi to jedno, protože nemůže lidské chyby.)Všechny diody použití 5A, ne?
a můžeme odstranit 1N4001 nad IC, že jo?

Jsem nováček a chtěl bych, aby to nejjednodušší.Možná bych mohl prodat citcuit taky.

Myslím, že se odstraní výstupní kondenzátor a 1N4001.
Omlouváme se, ale musíte přihlásit do zobrazení tuto přílohu

tong napsal:

Jsem nováček a chtěl bych, aby to nejjednodušší.
Možná bych mohl prodat citcuit taky.Myslím, že se odstraní výstupní kondenzátor a 1N4001.

co je maximální proud, můžete použít k nabíjení baterie?By zobrazování velký transformátor bude potřeba.

IamnotJunk napsal:

co je maximální proud, můžete použít k nabíjení baterie?
By zobrazování velký transformátor bude potřeba.

Ahoj,