otázky týkající se výpadek napětí regulátoru DC

R

rickmhusa

Guest
Ahoj, často vidíme papíry státu výpadek napětí regulátoru je 200 mV při Iout (max) = 100 mA. Je-li to chápu správně, znamená to, že VdS (sat) výkonu MOS (předpokládejme, že PMOS moc MOS je používán) je 200mV. I | VGS | - | V. | = VOV síly MOS se téměř rovná 200 mV při Iout = 100 mA. Mám pravdu? Pokud ano, kdy Iout = 0, VOV moci MOS být velmi malé. Ve skutečnosti, může se v podprahovou region, protože zařízení je velikost a Iout je malý. Pokud je moc MOS je v sub-hranice kraje, jak bude regulátor regulovat výkon jako Iout = 0? Mám zájem o návrhu nízké drop-out regulátor, a já jsem jen začátečník. Možná, že někoho, kdo je odborníkem na toto téma mi může pomoci ven. Díky alots.

Ahoj smd_lover, Mockrát vám děkuji za odpověď. Chtěl bych potvrdit, že rozumím Vaší odpovědi správně. Pokud je napájecí MOS jde do lineární oblasti (MOS), nebo do sub-hranice kraje (cut-off kraj), kdy Iout = 0, to ještě bude v pořádku s dostatečně velkou výstupní kapacitu. Mám pravdu?

Ano, předpokládám, že výstupní napětí příliš nízké, bude proud protékající MOSFET na výstupu kondenzátoru. Napětí se zvedne až do žádané, pak zpětná vazba sníží napětí GS MOSFET na nulu. Žádný proud poteče, a napětí na kondenzátoru zůstane na této hodnotě.

Ahoj smd_lover, ještě jednou, děkuji moc za odpověď a trpělivost. Myslím, že mám své místo tentokrát. Bascially, kdy se zvyšuje Iout formě 0A až 100 mA, bude VGS pro napájení zařízení PMOS zvýšení cílem zvýšit proud přes zařízení. Nicméně, když Iout klesá od 100 mA až 0A, VGS zařízení se snižuje, aby se vypnout PMOS. Také díky velkému výstupní kapacity, bude výstupní napětí pobytu v této hodnotě. Mám pravdu? Díky moc.