pic 16F628

T

tinman

Guest
Dobrý den, našel jsem tento programátor pro pic 16c628 může i program 16F628 čipy s tím je? nebo nejsou tyto čipy kompatibilní? A co přesně je velký rozdíl mezi těmito dvěma? thnx předem, TINUZ

Nikdy jsem neslyšel o pic 16c628. Byl jsem pomocí 16ce621 a 16ce622, které jsou OTP (jednou programovatelné) zařízení, ale protože 16F628 je k dispozici, jsou zastaralé, jak 16F628 mohou dělat vše, co by mohli dělat ... 16F628 by měl být programovatelný každý programátor, který může program 16F84 například ... s pozdravem

Thnx za info programátor LVP jsem stavět programátor, ale co je nejlepší software pro použití s tímto programátorem? FPP prostě vypne s tímto programátorem ... Nějaké návrhy? (I používat windows).

Errm, já jsem miss programátor / typ ve své první zprávy? Co jste stavět? Pokud chcete také, aby program 16F877 a mnohé další obrázky, měli byste zkusit Epic! To je nejlepší! Obzvláště v sérii 18Fxxx. Analyzer.

Použil jsem JDM programátor obvodu s IC prog na PIC16F628 a PIC16F84. Pracuje většinu času. (Někdy programátor odmítne pracovat). Ale levné a používá sériový port Za zmínku stojí, že jsem nepoužil LVP módu ačkoli. a já jsem s tím nic dělat RB4 kolík i když říká, že to by mělo být uzemněno. A fungovalo to Zde můžete editovat své vlastní post místo post nového -! Mw