PIC18F4550, ENC28J60, Proteus směrem k vestavěným webovým serverem

K

kievari

Guest
Ahoj všichni! Mám ENC28J60 a chcete realizovat integrovaný webový server s PIC a to vše poprvé. Chtěl bych nejprve simulovat nápad. Hrál jsem si s ukázkový projekt Ethernet jsou poskytovány v Proteus, ale je založeno na RTL8019AS. Nejsem elektronický inženýr, takže se mé omezené znalosti jsem vždy začít od projektu něčí a ENC28J60 jsem si vybral tento projekt: který je založen na Atmega168-P, jak můžete vidět z jeho schématu, že jsem připojen, ale budu jen nahradit můj PIC s Atmega168-P tam a udělat potřebné úpravy. Nejdřív jsem si myslela se zeptat na fóru, pokud je tato strategie je v pořádku? Bylo by to teoreticky fungovat, když jsem nahradit MCU ve schématu a dát PIC místo? Další otázkou je, o obecných kroků mám vzít: 1. musí sestavit TCP stack Microchip PIC18 pro volby 2. vyberte hex soubor v Proteus na PIC v 3. simulačního modelu. spuštění simulace Je to pravda? Předpokládám, že bych neměl naprogramovat ENC28J60 právo?

To bylo hodně, protože se ptáte na tuto otázku, ale chci doporučuji vám podívat se na Proteus nové simulace například s enc28j60. Je to geniální.
Další otázkou je, o obecných kroků mám vzít: 1. musí sestavit TCP stack Microchip PIC18 pro volby 2. vyberte hex soubor v Proteus na PIC v 3. simulačního modelu. spustit simulaci
To jsou úplně pravda kroky. enc je typ síťové karty, takže se nemusíte programovat to. Pokud si něco o vašem projektu, psát tady a budeme o tom mluvit.

Ahoj omerzora! Děkuji, byl jsem skoro dostat zklamán získat nějakou pomoc zde: (No, mohl byste mi prosím říct, jak to enc29j60 se zeptat mého DHCP na notebooku, kde jsem běžet Proteus, za ip se to dělá automaticky, nebo já? muset programu něco pro to? Myslím, že postup je prostě dát složku jako příklad Proteus (podobně jako pic a to enc28j60 a další potřebné díly) a těsně po spuštění, bude enc28j60 získat IP z mého DHCP na notebook automaticky?