Pomoc ..

J

jianpin84

Guest
Ahoj, já jsem materiálového inženýrství student a můj poslední rok, název projektu je "Smart House", nebo jsme jen to domácí automatizace.Byl jsem v-charge domácí bezpečnostní části.Zatím jsem stál před problémem pro break detektor skla elektronické obvody.Mám v plánu používat šok / snímač vibrací i pro mé sklo rozbít detektor.Díky

Selektivní detektor rozbití skla v kontrastu k jednoduchým šok senzor snímá vysokofrekvenční solid-nese zvuk specifické pro rozbití skla.Je to téměř unsensitive k falešným poplachům např. z kliknutí na okno.Můžete nahlédnout do popisů profesionální zabezpečovací zařízení, aby získali představu o jejich fungování.Já bych obecně naznačují, piezo snímačů jsou snímače.

Díky za odpověď.Líbilo se vám nějaké webové stránky nebo odkaz na přestávku detektor sklo?Chtěl bych vědět, jak okruh funkcí a vztahují se na několik příkladů.díky ya ..

Ne, nemám.Moje zkušenosti s zloděj poplašné systémy jsou před www.Pokud si pamatuju, tam byly např. pasivní LC rezonátory (s piezo snímačem jako kondenzátor), které vyvolalo tyristor v případě poplachu.Frekvenční rozsah je spíše ultrazvukové rozsah.

Mám pár otázek týkající se navrhované detektoru pomocí piezo-elektrický převodník.

1.Bude piezo-elektrický převodník třeba namontováno na sklo? Protože sklo je kluzký a vertikální, jak bude připojen?

2.Pokud se kterýkoli subjekt se snaží využít sklenářství, bude rovněž zjistit, že četnost a spoušť?

Než,
Sheraz

Díky za odpověď ..Líbilo se vám nějaké návrhy?Vzhledem k tomu, nejnovější detektor rozbití skla má dvojité senzory technologie.Detektor bude využívat zvuku a vibrací na snížení falešných poplachů.Protože můj zásadní pro elektronické věci není dost dobrý, protože jsem obor materiálového inženýrství.Byl jsem se potýkají problém vybudovat detektoru.Díky za pomoc ya ..

Převodníky mohou být perfektně přilepené k povrchu skla, např. tenkou vrstvou silikonové pryže nebo speciální double-oboustranné lepicí film.