pomoci: microstrip interdigitální filtr

G

godsound

Guest
Ahoj všem

Jsem nováček v interdigitální projektování.a teď potřebuju navrhnout microstrip interdigitální pásmovým filtrem.Vybrala jsem si symetrickou strukturu s odposlechnuta-line vstupu.

Mám i-a-odd Způsob impedance, ale jsem na problémy se získáváním fyzické rozměry-šířka, rozteč, délka.Mám spoustu rovnic z literatur, ale můžu ji v jasném pořadí.By některý prosím dejte mi příklad designu nebo mi řekni, jak získat jeho fyzickou strukturu, krok za krokem?

Díky.

proč nechcete použít průvodce designu v každém S / Z, jako Genesys nebo MWO, že bude velmi usnadňuje také můžete připravit návrh designu a spustit optimizer získat lepší zakalit.

Mohl bych získat fyzické rozměry přímo ansoft deisgner nyní.Kromě toho, pomocí parametru smést v sonet, jsem se také můžete vypočítat nich krok za krokem nyní.

Ale já jsem stále ještě docela undetstand bez softwaru assitance, jak jsem mohl vypočítat analyticky Rozteč pro interdigitální filtru s rovným linewidth a odposlechnuta-vstupní řádky.

Kdo mohou vysvětlit některé detaily pro mě?Díky.

Dobré pro vás k výslechu, co pochybným černá skříňka počítačové programy jsou ti!

V podstatě se interdigitální filtr je tvořen přenosu linky rezonátory.Klasický způsob myšlení je to, že každý má rezonátor statickou kapacitní, a že existují vzájemné capacitances (nebo spojovací faktorů) mezi rezonátory.Do výběru statické a vzájemné capacitances shodovat s lowpass filtr prototyp designu, můžete získat požadované odpovědi.

Je docela dobrý popis tohoto oddílu v 10.06 Matthaei, Young, a Jones' mikrovlnné filtry, impedance-vyrovnání sítí a spoje konstrukcí.

Nazdar,