Postup pro návrh oscilátoru

G

Global_Hawk

Guest
Dobrý den, jsem začátečník v oblasti elektroniky .... Chtěl jsem přes některé dokumenty oscilátoru, návrhu až po proudových konvejorů. Mohu analýzu těchto obvodů, ale potřebuji návod, jak začít, jak návrhu tohoto oscilátoru? Jaký je postup, pokud chci navrhnout oscilátor jsem s bloky jako proudovými konvejory?

Dobrý den, jsem začátečník v oblasti elektroniky .... Chtěl jsem přes některé dokumenty oscilátoru, návrhu až po proudových konvejorů. Mohu analýzu těchto obvodů, ale potřebuji návod, jak začít, jak návrhu tohoto oscilátoru? Jaký je postup, pokud chci navrhnout oscilátor jsem s bloky, jako je aktuální dopravníky
V této souvislosti jsem dvě doporučení:.. 1) Seznamte se s principem CC (převod nemovitostí) 2) Snažte se porozumět princip designu a rovnice popisující CC oscilátory. Otázka: Máte v úmyslu najít nový návrh oscilátoru, nebo budete znovu stávající okruh?

Díky za odpověď! Jsem si jistý, ale pokud jde o návrh nového obvodu se týká. Nicméně, já se těším na úpravu stávajících okruhů s cílem zlepšit parametry / snížit komponenty atd. Přečetl jsem hodně literatury o CCS. Budu se snažit pochopit, více o oscilátor. Jakékoliv další návrh?

Díky za odpověď! Jsem si jistý, ale pokud jde o návrh nového obvodu se týká. Nicméně, já se těším na úpravu stávajících okruhů s cílem zlepšit parametry / snížit komponenty atd. Přečetl jsem hodně literatury o CCS. Budu se snažit pochopit, více o oscilátor. Jakékoliv další návrhy?
Protože mnoho alternativ CC oscilátoru byly publikovány v posledních 10 letech, pochybuji, že můžete uspět ve zlepšování stávajících návrhů (snížení komponenty). Existují dva základní důležité aspekty: * Proč okruhu oscilují - a na jaké frekvenci? (Barkhausena je oscilátor stavu použít CC principy) * Proč je nutná stabilizace amplitudy a jak může být dosaženo (bez vlivu na mnohem THD) Otázka: Jaký typ CC budete používat? (Myslím, že AD844)