potřebné pomoci týkající se JDM programátor.

H

hassenman

Guest
Jsem pomocí JDM programátor

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=385132 # 385132

připojen na sériový port, a já začínám některé problémy.

programátor se zdá být pracovní, a programy běží pěkně.

Ale!

1) při plánování, dostanu chybu, "ověření selhalo na adrese 000h," Hledal jsem na netu a lidé říkali, že její problém s mocí a napětí.Chci vědět, jestli můžu něco změnit v tomto obvodu (pomocí externí napájecí zdroj, nebo tak něco), aby si můj programátor pracuje správně.

2) při čtení ze zařízení (PIC 16f84A), nechápu stejného souboru jsem se snažil dát do pic!(Hexa reprezentace).Co to znamená, nemá IC-prog-li změnit obrázek při spalování je do zařízení nebo Co se děje?

Jde.
Naposledy upravil hassenman Červen 12, 2006 8:06; editovaný 3 krát v celkové

Ahoj!
Hledat na tomto deska pro "Winpic800" Toto je nejlepší software pro použití se všemi typy programmers.Download to
V hardware výběrového seznamu vyberte Winpic800 JDM a pak test jednotlivé signály připínání příslušné piny.Tímto způsobem kontrolu všech napěťových úrovní v jednotlivých pinů.Je-li napětí úrovně jsou OK, pak programátor bude určitě fungovat, jak jsem použil pro minulém roce s různými typy hardwares.

Pokud se vám stále potýkají s problémy pak poplatek se zeptat.
Jde.

Vážení Hasseman,

V první řadě zkontrolujte sériový kabel, který používáte.Některé kabely mají jen málo piny vzájemně propojeny a zbytek kolíky jsou uloženy nesouvisí.

I čelí podobnému problému jako předtím a já zjistil, že pin 2 není připojen.

Pokud je kabel OK (všechny piny jsou spojeny) a vy se stále potýkají s problémem, pak můžete zkusit budovy plné verze JDM programátor.

Najdete ji na tomto odkazu:

http://www.jdm.homepage.dk/newpics.htm

Jde.

Díky, ale já budovat kabely sám a jsem připojen všechny piny, teď si myslíte, že u budovy plné verze JDM bude problém vyřešit?