Potřebujete pomoc při řešení chyby v shell skriptování

H

H_D_R

Guest
Dobrý den všem, jsem nováček v Linuxu. Já používám CentOS 5. Mám problém s mojí shell skriptování. jeho runtime error. !
Code:
 # / bin / sh # # Script pro testování smyčky # jasné, if [$ #-EQ 0] then echo "Chyba - počet pohřešovaných tvoří argument příkazového řádku" echo "syntaxe: $ 0 Počet" echo "Slouží k tisku násobení stůl pro daný počet "exit 1 fi n = $ 1 for i in 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 do echo" $ n * $ i = `expr $ i \ * $ n` "done
i Zobrazuje se chyba takto:
Řádek 16: Neočekávaná EOF při hledání odpovídající Řádek 18: Syntax error: neočekávaný konec souboru
může někdo prosím, pomozte mi vyřešit .. Díky vám všem ve vyspělých ...!!

Věděli jste post kód zkopírovat a vložit? Nelze spustit skript, protože nejsem přihlášen Linux právě teď. Ale já jsem nenašel žádné chyby ve skriptu. Pokud je kód Napsal výše, není zkopírován ze skript, pak může být máte překlep v souboru skriptu, špatnou cenovou nabídku pro příklad.

[Quote = Hughes] jste post kód zkopírovat a vložit? Nelze spustit skript, protože nejsem přihlášen Linux právě teď. Ale já jsem nenašel žádné chyby ve skriptu. Pokud je kód Napsal výše, není zkopírován ze skript, pak může být máte překlep v souboru skriptu, špatné citace například. [/Quote] Díky za odpověď .. Ano, jsem přispíval kód zkopírovat a vložit. IAS Říkal jsem ti, já používám CentOS a také jsem věděl, jak se chyba přichází i tento kód je zkopírován z webové stránky. Zkoušel jsem všechny možné způsoby, jak na mé znalosti. a chyby, také jsem si zkopírovali a pated odtud ...!! může každý jeden l inux uživatel může mi pomoci, prosím ..

Já používám FreeBSD, kód pracuje správně. hledat chyby: line 16: neočekávaný EOF při hledání odpovídající Řádek 18: Syntax error: neočekávaný konec souboru, který můžete odstranit linka 16, a znovu tento řádek. Co editor používáte?