Potřebujete pomoc vybudování FM vysílač

D

devilgod

Guest
Ahoj, mé jméno je devilgod, za poslední měsíc jsem byl výzkum na stavbě FM vysílač. Já jsem celkem nováček. Našel jsem video na YouTube, kde ten chlápek z dřevěné FM vysílač. m.youtube.com / watch? gl = CZ & hl = en-GB a klient = mv, Google a v = DXhbGzdecHI & fulldescription = 1 On zaslali seznam věcí, třeba taky. Koupil jsem si věci z obchodu. Seznam: - 1) 2N3904 tranzistor X 2. 2) 1nF keramický kondenzátor. 3) keramický kondenzátor 100nF. 4) 10pF keramické víčko. 5) 33pf keramické víčko. 6) 22nf keramické víčko. X 2 7) 1-5P TO 30P vzduchu tyči. 8) 470 R odpor 9) 47K odpor 10) 10K odpor 11) 68k rezistor 12) 1M odpor 13) 10mm MIC 14) antény 15) Baterie plug Teď, když jsem sledoval Tutanchamona, nemůžu vidět, co odpor a capacito se používá. Znamená to, co použít, kde a on dint dokonce hlas ve videu. Tak jsem zmatená. Takže někdo může poskytnout nějaké informace, schéma zapojení, aby FM vysílač z těchto věcí. PROSÍM.

Schéma zapojení bliká až nyní a jeho then.When na obrazovce pauzu video a pokusit se zkopírovat obvodu na kus papíru, k práci od. Upřímný

Ahoj ... FM vysílač obvody jsou tam v mnoha internetových stránek. Jen to Google Image Search "FM vysílač schéma" a budete mít mnoho ..

Díky hoši, jsem dint vidět, že je CKT diagram na videu ....:) i ll místo, když stál nějaký problém ...

Otevřel video na stránkách YouTube pravidelně, pozastavení videa na 00:58 a dostal na následujícím obrázku. To by vám jít. Pokud si nevíte, jak číst odpor kódy barevnou páskou, Google, a existuje mnoho výukových programů. Je to opravdu docela jednoduché, jakmile se podíváte na známé odpor a zápas se jeho barvy / čísla.

Ya jsem dostal screenshot .. ale v tomto videu, je kondenzátor napsané na 223 na to. ale já mám 203 kondenzátor psaný na tom. tak bude 203 bude fungovat místo něj ...