Potřebujete pomoci o AT89C51 Programátor

S

Setsuna13

Guest
Jsem úplně nováček, pokud jde o procesory. Jsem hledat a číst příspěvek o budování AT89C51 programátor, ale tam jsou některé části o schéma, které nemohu pochopit. Mohl byste prosím podělte se o odkaz na graf AT89C51 Programátor schéma a mohl byste prosím vysvětlit, jak se stavět to ... Stejně jako, jak se připojit části schématu, atd. .. T_____T mi to opravdu líto, že jsem opravdu není dobrý v pochopení schémat .... Pleaseee mi pomoct .... Jsem více na programování než stavba tohoto druhu stuffzzzz ... Já opravdu potřeba, aby to pro naši práci ... Velice vám děkuji ....

Jdi na tuto stránku velmi snadné postavit mám postavit svůj první programátor zde [url = ~ http://www.kmitl.ac.th/ kswichit/easy2/easy2_1.html] easy2 [/url]

Díky za odkaz ... Můj problém je, ale nevím, někoho, kdo by mi mohl pomoci programu EZ55.hex do čipu mistr [89C51] ... Je tu další schéma, které bych mohl použít?

je třeba zavést, aby hex kód 89C51 zeptejte se svého přítele, pokud mají, a jít na místní trh veškeré elektroniky dodavatelů požadovat, aby zatížení, kód čipu, které vám bude účtovat 25 RS (Dillí ceny @ chadni Chowk, že poplatek), na zdraví si programátor ready

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Příspěvek přidán v 16:47 ---------- Předchozí příspěvek byl v 16:39 ---- ------</span></span>
Pokud nechcete stavět tohle můžete postavit tenhle nemusíte hex kód hořet masterchip [url = http://www.8051projects .info/content/8051-tools/17-8051-flash-programmer.html] 8051 Flash programátor - zdarma 8051 projektů [/url] 89C51 a 89s51 je stejná velikost kódu První použití paralelního typu programátor, kde jako druhý typ je ISP

Dobře jsem se zeptal někoho, kdo by program Hex kód v hlavním čipu .. Připojil jsem všechno a jsem otestoval všechny polarity a napětí ... ale pokaždé, když jsem se připojit obvod do počítače a spustit HyperTerminal Pro ověření funkce se po stisknutí ENTER, nic se nestane.