Problém s Soldermask Spread

K

Kuller

Guest
Dobrý den, jsem student ze Španělska, který dokončuje své poslední studie proyect a toto je můj první PCB mimo univerzitu. Chystám se, aby mé PCB brzy, ale mám 1 problém. Budu používat www.pcb-pool.com se dostat prototyp deska s SM. V jejich technické stránce se mi podaří najít to Soldermask Spread 0,15 mm (6mil) Jedná se o průměr podložky Soldermask minus průměr mědi podložky. Moje otázka je ... Používám Orcad knihovny, ale mají Soldermask Šíření 0 mm (SM PAD = Měď PAD), takže ... pokud mohu použít tento stopy, bude moje deska bude úplně špatně? Budou používat své minium rozšířil a zároveň bude moje deska? Existuje nějaký rychlý způsob, jak změnit všechny padstacks splnit požadavek na rozložení Orcad? Díky předem.

Hola, myslím, že nemusíte se starat o to. Obvykle je tento soldermask šíří použít, protože při výrobě PCB tam může být malé missalignment umístění pájecí masky, a pokud soldermask mají přesný tvar a rozměry jako součást pad, přesah mezi těmito dvěma dojde. Přidáním malého rozšíření v soldermask bude vyhnout se tohoto efektu. Nicméně, tento aspekt je týkat pouze s vysokou přesností PCB s velmi jemnou roztečí polštářky. Pokud máte poměrně velké komponenty, jako 1206 a SO balení, pak je vše v pořádku. / Pisoiu