Prosím přispět k vyřešení problému programátor Sunrom

P

p55xp

Guest
Udělal jsem to programátor v roce 2006.Moc jsem se snažil dostat programátor plně aktivní.Je to odhalování všechny žetony, čte z něj, ale nemůže zapisovat.Včera při čtení tohoto vlákna, rozhodl jsem se zkusit to znovu.Při pokusu o program AT89C51, C52, C1051 a C2051, nepodařilo se mu napsat, ale uznávané a číst jako předtím.Tentokrát jsem se snažil s AT89S52, bylo zázračně úspěšné.Co může být příčinou?
I am using firmwareV3 (89xx.hex) s ProLoad21.Vpp je 12,2 voltů.Prosím přispět k vyřešení problému.
Díky,
P55XP
Naposledy upravil p55xp na 12 červenci 2010 14:36, editovaný 1 krát v celkové

Jak jste použili 89S52, vyžaduje to pouze 5 piny na program, který může být správně připojen, a tím ik úspěchu.vzhledem k tomu, 89C série vyžaduje většinu piny do zásuvky ZIF, a tím i selhání.Zkuste se podívat do vaší PCB pro malé opravy, nebo spojů, které mohou být příčinou problémů.Také hledat malfunctionsed komponenty, nebo které mohou být náhodně sestavených v opačném směru.
Na zdraví

shamikrudra napsal:

@ Vaslvsb

Objednal jsem PCB z místního výrobce v Kalkatě.

vsmGuy napsal:

@ Shamikrudra, můžete sdílet zdroje, které již máte?

pranam77 napsal:

Jak jste použili 89S52, vyžaduje to pouze 5 piny na program, který může být správně připojen, a tím ik úspěchu.
vzhledem k tomu, 89C série vyžaduje většinu piny do zásuvky ZIF, a tím i selhání.
Zkuste se podívat do vaší PCB pro malé opravy, nebo spojů, které mohou být příčinou problémů.
Také hledat malfunctionsed komponenty, nebo které mohou být náhodně sestavených v opačném směru.

p55xp napsal:vsmGuy napsal:

@ Shamikrudra, můžete sdílet zdroje, které již máte?

vsmGuy napsal:

Hledám speciálně pro zdroj (pravděpodobně psaný v Keil)

p55xp napsal:pouze zdrojový kód k dispozici se mnou o ATMEL 89 Řada zařízení Programátor (podle Sunrom Technologies) hardware je firmware V3.
Je napsán v Keil C. S tímto firmware přístroj komunikuje s PC @ 9600 bps.