Prosím, pomozte svým přátelům

A

armik

Guest
Jsem MSc student, v mikrovlnné troubě a anténa inženýrství. Prosím, pomozte mi vybrat svou práci v oblasti antény, chci se: 1-dobrý nápad anténou, nový, praktický, použitelný, ... 2-Snadné programování, a tak dále .... Prosím, pomozte mi, prosím, pomozte mi, s pozdravem

vytvořit anténu, která: 1) nejmenší 2) dobrý výkon 3) nízká cena

Vážení ZEL nádrže za vaši pozornost, ale chci vybrat jeden akademický práce v oblasti anténní a další teoretické pozornost, žádná implementace či realizace. díky s pozdravem

Můžete si vybrat Inteligentní Antennas.It je velmi populární, a pokud chcete, můžu poslat tezi o nich.

drahá alperuslu budete posílat tezi o inteligentní antény, které u zmiňovat před mě. protože teď jsem zájem o inteligentní antény a snažím se studovat, stejně jako mohu a co dělá nějaký výzkum o inteligentní antény. Vlastně, může váš Práce zvětšit své znalosti o inteligentní antény tady je můj e-mail Evyta.angeLya @ yahoo.com doufám, že budete chtít trávit svůj čas, aby poslal mi to .... s pozdravem

Ahoj, jsem připojen soubory. Doufám, že to pomůže. S pozdravem, Alper Uslu

děkuji Alper může být i po vás bude žádat o inteligentní antény později. doufám, že ti nevadí :) jednou díky _evyta_

Jste vítáni :) u můžete požádat kdykoli budete chtít. S pozdravem, Alper Uslu

Vážení Alper Uslu, Dobrý den, děkujeme za Váš velkomyslnost, Tak dobré, užitečné, může být, povede mě v budoucnu? díky s pozdravem Hamid Saeedian

Ahoj, Jste vítáni, můžete na cokoli zeptat taky, kdykoliv budete chtít. S pozdravem, Alper Uslu

[COLOR = "blue"] Ahoj, Dear Alper [/COLOR], O chytré antény, chci symbolizovat pouze v oblasti a vlny (Souhrnná pole pouze tyto charakteristické antény nebo pole takového svazku a atd. , ...), žádný systém, žádný bezdrátový, nebo .... Prosím, pomozte najít nejlepší návrh, S pozdravem, Hamid Saeedian