Quad band GSM anténa pro pásma

A

abhi_kolkata

Guest
Ahoj, může někdo náhradní mě ponětí o navrhování čtyřpásmový anténa pro pokrytí všech čtyř GSM pásem (850,900,1800,1900). Snažím se jeden jednoduchý design, možná jedna vrstva mikropáskového anténa (PIFA) pro tyto čtyři bands.any nápad nebo připomínku nebo odkazy budou appriciated. thanx Abhi

Ahoj, já nejsem RF inženýr, ale vím, z velké hráče na trhu mobilních zařízení, která jsou jen realizaci tri-band antény na svých mobilních telefonech. Dělají to tím, kon-technologií nebo něco takového. Nevím, proč nedělají 4band anténu Možná proto, že kvalita signálu by bylo velmi špatné ....

Dobrý den, existují různé návrhy Quad-band antény pracující v 900,1800,1900 a UMTS pásmech. Hledání iexplorer nebo elektronické dopis pro Quad-band anténa (1 znát dobře zdokumentovány jeden s rozměry francouzská skupina vydala v dopisech IEE elektronické, v poslední době také jeden loughbrough University). Můžete použít stejnou koncepci využití slotů a kapacitní metody k dosažení vašeho zájmu frekvenci. Obvykle se buď design antény pro jeden 900 nebo 850 a použití vyšší pásmo pro americké normy. Nemám žádné zkušenosti a requirment pro návrh na obou dolních pásmech GSM. S pozdravem, Element7k [quote = abhi_kolkata] Dobrý den, můžete mi někdo náhradní ponětí o navrhování čtyřpásmový anténa pro pokrytí všech čtyř GSM pásem (850,900,1800,1900). Snažím se jeden jednoduchý design, možná jedna vrstva mikropáskové antény fix (PIFA) U těchto čtyř bands.any nápad nebo připomínku nebo odkazy budou appriciated. Děkujeme Abhi [/quote]

Pokud se někdo Havin design na Dual Band 900/1800 MHz, ale se ziskem 7,5 dBi den plz dát d link na to ...

Většina anténních firem nyní pracuje na Quad-band, nebo i penta pásmu antény. V podstatě PIFA / monopole typ antény s několika odpovídajícími obvody bude fungovat. Samozřejmě, že PSV / RL obvykle není tak dobrý jako jedno pásmo antény. Ale 2,5 ~ 3,0 PSV / 6 dB RL je obecně přijatelné.

Welcome to EDABoard.com