RF přijímač, stiskněte tlačítko a zastavit tok napětí

E

edtruji

Guest
Koupím tento okruh on-line: NT-R06A přijímač RF Když stisknu tlačítko na dálkovém ovladači, zašle spínací napětí odpovídající výstup, např. D0. Chtěl bych vědět, jestli existuje způsob, jak mohu vždy posílat spínací napětí na výstupu, a pak, když jsem stiskněte tlačítko na dálkovém ovladači, zastavit tok napětí, že výstup. Jsem začátečník v elektronice. Specifikace NT-R06A: Kanály: 4 RF rádiomagnetofon: 433 Provozní rozsah: až 300 m (984 stop) Napájení: 4,5 - 7V Rozměry: 4,5 x 2cm (1.8 x 0.8 ") Hmotnost: 5 g kolíků: D0: Výstup 0 D1: Výstup 1 D2: Výstup 2 D3: Výstup 3 GND: zem VT: Spínací napětí (budou předány na příslušný výstup při stisknutí tlačítka) VCC: Napájecí napětí

Aby bylo možné rozhodnout, potřebují více informací o tomto produktu. Pokud je to podobné jako NT R06D přijímače (pomocí dekodéru PT2272 okruh): http://www.nice-tech.cn/en/productshow.asp?id=280 http: / / www.e-ele.net/DataSheet/PT2272.pdf Co je to kód pro značení obvodů přijímače integrované? Tam jsou dvě verze obvodu. A. PT2272- L4 (-S18) 4 západky DIP (SO) = každý kanál změna pro ON / OFF stiskem tlačítka vysílače. Bistabilní režim znamená, že výstup se změní stav při každém stisku tlačítka na vysílači. Další postupné stisknutí tlačítka na dálkovém přepne na doplňkové kanálu stavu. B. PT2272- M4 (-S18) 4 Momentální DIP (SO) = každý kanál výkon na dočasné, pouze pokud je vysílač tlačítko podržíte.

V tomto případě bude výstup z přijímače se spustí běžet tak dlouho, dokud tlačítko podržíte. Pokud uvolnění tlačítka bude přijímač výstup přestat pracovat. S cílem změnit obvod muset zadat nějaké D-západku okruhy (např. CD4013) D flip-flop bude ukládat a výstup logického úroveň, do svého datového terminálu k dalšímu přenosu impulsu. Další postupné stisknutí tlačítka na dálkovém přepne na doplňkové kanálu stavu.