Smart TM1 GSM modul pomoc

Q

quangtien

Guest
Jsem student dělat projekt s použitím GSM modulu. Koupil jsem si SmartTM1 z Telit. To lze nalézt na tomto odkazu [url = http://www.mikroe.com/eng/products/view/577/smarttm1-board/] Mikroelektronika - SmartTM1 Board - Teltonika TM1 GSM / GPRS vývojový nástroj [/url]. Nemohu poslat AT příkazy na tento modul GSM. Mám připojený můj kód zde. Můj program se zastaví někde na sending_atc (AT0), protože lcd2 LCD displeje a lcd3 pouze. Nevím, zda můj hardware spojení nebo můj software mám problém. Pro mé hardwarové připojení: 1 Napájení jsem použít 9V baterie, dostal jsem zmatená, zda + / - označení věci coz nemůžu najít + / - značky na desce. 2 Napájecí propojka nastavena na 5V 3 2x5 piny ven. Od zapnutí SW1 a SW5, já používám pin7 jako RXD a připojení k RC6 (TXD) ze PIC16F877, a pin6 jako TXD a připojit se k RC7 (RXD) PIC. Nemohu najít uživatelský manuál pro tento modul GSM, nemůžu přijít na to, co se pokazí. Já potřebuji vaši pomoc. Každá zpětná vazba nebo příkaz je velmi ceněn. Quang Tien

ahoj quangtien zkuste použít
lcd_strram ((const rom char *) buffer); neplatné lcd_strram (const rom char * str) {while (* str) {lcd_data (* str + +);}}
buffer je ukazatel na ur zpráva také zkontrolovat důvodu by měl být obyčejný modem a ovladače

HI Majoka, děkujeme vám za vaši pomoc. Používám RS232 pro připojení tohoto modulu GSM s mým PC to vyzkoušet. Používám hypertextový odkaz. Nicméně, může můj počítač nerozpozná. Musím řidiče, aby mohla být uznána, protože se nemohu dostat odpověď OK po odeslání AT? Mohu testovat to tím, že pomocí programu HyperTerminal? Hezký den, Quang Tien

Ovladače nejsou potřeba pro moduly GSM. Stačí zkontrolovat list o přenosovou rychlost modemu. Později test sériový kabel sám tím, že dělá loopback test. Pokud to nefunguje, pak změnit TX a RX do konektoru na jedné straně a vidět to znovu. někteří modem používat přímý kabel a někteří používají kříž sériový kabel.