Trh v Singapuru pro analogové design IC

K

kaba

Guest
Ahoj, já jsem analogového IC konstruktér s 4 roky zkušeností v IC výkonové elektroniky (a 2 roky zkušeností je na úrovni aplikace výkonové elektroniky design, před tím). Jsem příslušný inženýr s mnoha vyrobených čipů. Jsem pracující v Singapuru. S tímto druhem zkušenosti, jak moc by měl můj měsíční plat je v Singapuru? Také to, co by můj měsíční plat se v zemi jako je Indie nebo Čína? Vaše odpovědi jsou velmi oceňovány. Nejteplejší oblasti, kabab

Nejsem si jistý, o platu v Singapuru. Plat v Číně není velká - jen asi 10000RMB měsíčně v průměru za analogového návrháře IC. Tento plat je dobré, pokud žijete v Číně, ale chudé ve srovnání se zbytkem světa. Pamatujte, že Čína je životní úroveň je mnohem nižší než v západním světě, takže nečekejte plat bude vysoká. Myslím, že pokud jste ve Velké Británii a USA, váš plat bude mnohem vyšší. Po zdanění nejspíš obejít 60.000 dolar ročně, a to může být mnohem vyšší, pokud jste zkušený designér se dobré výsledky. [Size = 2] [color = # 999999] Přidáno po 1 hodina 28 minut: [/color] [/size] přítel min Waid také, že Asie není dobré místo pro návrháře IC kvůli nedostatku společnosti IC designu .

tcfk2, Díky za Vaši odpověď! Je pravda, že IC design se zdá být dobře zaplacené v USA. Mám pružnost pohybu, ale já bych raději zůstat v Singapuru, protože mám rád země. Bohužel inženýři nejsou vypláceny i tady v porovnání s jinými profesemi zde. Můj celkový plat (vše včetně) je asi 4500 dolarů Singapur měs (pro váš odkaz) Zde je inženýr inženýr - není tam žádný zvláštní rozdíl mezi analogovým IC, digitální, nebo dokonce PCB inženýr, nebo "produkt" inženýr - i když pracovních míst tam různé úrovně obtížnosti. Připadá mi to nespravedlivé. Díky za info o Číně. Zaplatí je opravdu dost nízká, a nemohu mluvit jazykem. Ale děkuji vám za odpověď. PS: Proč je tato deska tak ticho? Je tam lepší fórum se zeptat na tyto otázky? Nejteplejší pozdravem, kabab