Upřímné hledání pomoci na mé práci na projektech

1

123vincent

Guest
Ahoj, já jsem B-tech finále student ECE. Za poslední rok projektu, potřebuju upřímnou pomoc u všech. Mám zájem pracovat v oblasti bezdrátové komunikace. Jsem si myslel, některé oblasti, ve kterých mohu pracovat, tak mi řekni, zda je jeho možné nebo ne. a. Analýza výkonnosti v podpoře VoIP 802,11 b. Senzorových sítí C. Síť kódování d. kooperativní komunikace nějaké nápady, četl jsem několik článků a IEEE Zjistil jsem, že v mnoha případech se zdá, že použití sítě ns2 simulátor pro podporu jejich pozorování. Jsem úplný nováček v ns2 software. Takže jsem docela obavy, zda dokážu pochopit, nebo ne. Kromě toho by projekt neměl být příliš teoretická. Takže ptát vaše upřímné rady od U všech. Pomozte mi vybrat správné téma pro můj projekt. S pozdravem, Vincent

[Quote = 123vincent] Ahoj, já jsem B-tech finále student ECE. Za poslední rok projektu, potřebuju upřímnou pomoc u všech. Mám zájem pracovat v oblasti bezdrátové komunikace. Jsem si myslel, některé oblasti, ve kterých mohu pracovat, tak mi řekni, zda je jeho možné nebo ne. a. Analýza výkonnosti 802,11 na podporu VoIP B. Senzorových sítí C. Síť kódování d. kooperativní komunikace nějaké nápady, četl jsem několik článků a IEEE Zjistil jsem, že v mnoha případech se zdá, že použití sítě ns2 simulátor pro podporu jejich pozorování. Jsem úplný nováček v ns2 software . Takže jsem docela obavy, zda dokážu pochopit, nebo ne. Kromě toho projektu by neměla být příliš teoretická . Takže ptát vaše upřímné rady od U všech. Pomozte mi vybrat správné téma pro můj projekt. S pozdravem, Vincent [/quote] Myslím, že to dobré téma pro vás je tppic) Analýza výkonnosti 802,11 na podporu VoIP + pomocí NS2. Ty se používají k simulaci a NS2 anlyze VoIP však 802,11. Hodně štěstí a dobrý výsledek!

Ahoj Ahoj cachep ... Díky moc za radu ..... ur ale musím se zeptat u jednu věc ... bude tématem příliš teoretické ????..... m docela skeptický 'bout dis .... to odpověď. ..