Vytváření vzájemné Cívka v LTSpice a Eagle?

E

essedra

Guest
Ahoj lidičky. Jsem nováček LTSpice & Eagle uživatele. Potřebuji vytvořit vzájemnou indukčnost pomocí LTSpice a Eagle. Obvod Mám v úmyslu navrhnout, je zde:
Tina.jpg
, které jsem vytvořil za použití TINA 7 od TI. Snažil jsem se navrhnout stejný okruh v Eagle a LTSpice, ale nemohl jsem vytvořit vzájemné induktor:
Eagle.jpg
(Eagle)
LTSpice.jpg
(LTSpice) Může mi někdo průvodce mě, jak vytvořit tuto vzájemnou indukčnost v LTSpice & Eagle? Vzájemného induktoru hodnoty jsou následující: L2 = L1 = 10mH 2.5mH N1 N2 = 5 = 10 k = 0,8 Děkuji předem!

Vzájemná indukčnost je definována tím, že umístí prohlášení K ve schématu, naleznete v nápovědě LTSpice soubor pro podrobnosti. Nevím, co máte na mysli s vytvořením spojené induktory v Eagle, editor schémat nemá žádné znalosti o vlastnostech složky. Pokud jde o používáte Eagle jako přední konec pro simulátor, podívejte se do manuálu simulátor. Váš obvod je k ničemu, jak je znázorněno.

Neřekl jsem, že spolu induktor, řekl jsem vzájemná indukčnost. Problém je, já nevím, jak vytvořit tento "K" prohlášení v LTSpice. Viděl jsem několik videí na Youtube na simulaci LTSpice ale nebyli ani užitečné. Jedná se o LED řidič obvodu, a to skutečně funguje. Možná jsem navrhl to s chybami, protože jsem nový druh do těchto programů. Mohu poslat obvod, který jsem si nakreslil na papír.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Odeslat zní v 10:40 --------- - Předchozí příspěvek byl v 10:36 ----------</span></span>
vzájemnou indukčnost symbolizuje feritové toroidní jádro.