Vztah mezi vzorkovací frekvencí a kvantování

P

papriko

Guest
Dobrý den, já jsem tady nováček: D. Jen na jednoduchou otázku, je tu vztah mezi vzorkovací frekvencí a kvantování? I realizovat quantization skript v 7.0.14 MATLAB pro quantizating signály. Theorically quantized signál musí být jako schody, ani řádek! To jsou mé výsledky: fs (frekvence vzorkování) = 10 ^ 2, dostal jsem toto:
2rrp62p.png
a fs = 10 ^ 3, mám :
5a0rk4.png
[size = 6] Takže je tam somthing špatně [/size]

FS je úměrná ne. kvantování hladin v případě hladkého signálů, jako je vaše sinusoida.

[Quote = papriko] obou případech je to propotional! [/Quote] Například signál BPSK s vyšší vzorkovací frekvencí nebylo třeba více kvantizační úrovně si myslím, že jo?

Zde je můj kód:
Code:
 A = 2, f = 2, fs = 10 ^ 2, t = 10 ^ -2:1 / fs: 1, x = A * cos (2 * 3,15 * f * t); Ani = max (abs (x)); XNOR = x / (Nor), i = 0, pro i = 00:02 ^ N s (i +1) =- 1 + i * 2 ^ (1-N); konec pro i = 01:02 ^ n m = Hledat ((XNOR> = s (i)) & (XNOR

Existuje několik problémů s kódem ... Nejlepší způsob, jak definovat sinusového průběhu je:
Code:
 A = 1, n = 7, n = 2 ^ n, simulace% délky fs = 1E2;% vzorkovací frekvence t = (0: N-1) / fs;% času (odběru vzorků), f = 3 * fs / N,%, sinusové frekvence x = A * sin (2 * pi * f * t);% cw sinusový průběh R = 10,% počet bitů rozlišení R = 2 ^ R,% počet kvantizačních úrovní podlahy q = (R * x / 2) + R / 2;% kvantizer! Schody (t, q),
Obecně platí, že je dobré si vybrat f / fs = M / N, kde M je liché číslo, které vytváří Frekvence Vzdálenost od požadované frekvence a N je simulace čas. Doufám, že to pomůže!