týkající @ ltera DDR2 Controller IP jádra

V

verilog_always

Guest
Nazdar
Jsem pomocí @ ltera Ip jádro poprvé.Musel jsem generované DDR2 řadič IP z @ ltera a musím spustit pomocí Modelsim zkontrolujte, zda je pracovní r ne.Ale jsem schopen to udělat.Může pomoci v tomto ohledu ,,,,,,
Naposledy upravil verilog_always na
04. května 2007 18:33; editovaný 2 krát v celkové

 
Artur Szpilka pobity przez nastolatków? Rzekomy film z tego zdarzenia krąży właśnie po Facebookowych tablicach. Bez obaw – to tylko kolejna sztuczka c ...

Read more...
 
Jsem nováček na tento nástroj a jsem Modelsim běží v Linuxu.Tam jsem přidal knihovnu obrázků altera_mf.v 220model.v sgate.v.takže kromě této formě co dělat můžete u průvodce mi prosím ..

 
Doufám, že například tento skript vám pomůže sestavit pro DDR2 IP v Modelsim.Pokuste se sestavit všechny soubor do správné knihovny.

_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/ _/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/
# Knihovna mapování
vlib práce
vmap práce práce

vlib auk_ddr_user_lib
vmap auk_ddr_user_lib auk_ddr_user_lib

# Compile DDR Model
vlog-pracovní činnosti. / tb / ddr.v
vlog-pracovní činnosti. / tb / ddr_dimm_model_micron.v

# Compile DDR PLL
vlog-práce auk_ddr_user_lib .. / alt_megacore / ddr_pll_stratixii / ddr_pll_stratixii.v
# Compile DDR meg (at) jádro
vlog-práce auk_ddr_user_lib c: / @ ltera / meg (at) core/ddr_ddr2_sdram-v3.4.0/lib/example_lfsr8.v

# Compile DDR meg (at) jádro
vlog-práce auk_ddr_user_lib. / verilog / ddr_megacore / ddr_megacore_auk_ddr_dqs_group.v
vlog-práce auk_ddr_user_lib. / verilog / ddr_megacore / ddr_megacore_auk_ddr_clk_gen.v
vlog-práce auk_ddr_user_lib. / verilog / ddr_megacore / ddr_megacore_auk_ddr_datapath.v
vlog-práce auk_ddr_user_lib. / verilog / ddr_megacore / ddr_megacore.vo
vlog-práce auk_ddr_user_lib. / verilog / ddr_megacore / ddr_megacore_example_driver.v
vlog-práce auk_ddr_user_lib. / verilog / ddr_megacore / ddr_megacore_auk_ddr_dll.v

 
Nazdar,